Lovaochsaraikenya!

HELG MED M & M

Igår, söndagkväll var det dags att krama om mamma och Marcus, hårt hårt en sista gång och säga hejdå, vi ses om två månader. Det var riktigt jobbigt att se gaten öppnas, taxin rulla ut för att sedan fösvinna mot flygplatsen. Men nu är det faktiskt inte lång tid kvar tills jag är tillbaka hos dem igen, men då i Sverige. Och sen kan jag ju inte bli annat än glad när jag tänker på hur mysigt det varit att ha dem här, trots att jag inte mått super hela tiden då den där matförgiftningsvirusskiten inte velat försvinna. Men det har inte hindrat oss från att göra massa kuuuul.

I fredags kom de tillbaka från Diani och Masai Mara. Vi åkte till Mambo Italia för att äta middag. Ville ju att de skulle smaka deras pestopizza med avokado

Under lördagen steg vi upp tidigt tidigt för att åka mot Naivasha. Vi red bland gnuer, zebror och giraffer. Marcus satte fart på hästen och den galopperade , han var livrädd och jag och Mamma skrattade så vi dog. Måste varit höjdpunkten på dagen, hahah låter hemskt men det var verkligen så kul (Marcus skrattade också,faktiskt) Sen åkte vi ut på Lake Naivasha och åkte båt bland flodhästar för att sedan avsluta med lunch på den där saaaanslöst goda restaurangen som vi ätit på förut. Mmmm.

På kvällen åt vi middag på Zen. Gott var det, mysigt var det, alldeles precis perfekt var det.

På söndagen hade vi egentligen tänkt åka till ett ställe där man kan göra sina egna korgar/väskor mm, men tyvärr hade de inte öppet den dagen. Så istället åkte vi till Lavington och åt låååånggooos frukost på Art. Resten av den dagen tog vi det mest lugnt, de packade ihop sitt, jag packade ner de jag ville att de skulle ta med hem, vi spelade kort, de hjälpte mig att plugga lite och vi bara umgicks.

Nu fick jag precis sms från både M & M att de nu befinner sig på svensk mark vilket känns bra. För att avsluta detta vill jag bara säga, Mamma och marcus, ni är det absolut bästa jag har. MITT DREAM TEAM.